10.09

Lalele si trandafiri

Diposting oleh Agus Sudrajat |







Plictisita de vechea decoratiune de deasupra intrarii in sufragerie, m-am pus pe lucru, si dupa un numar destul de mare (prea mare chiar) de trandafirasi, lalele, frunze si flori de cires (japonez), am inlocuit-o cu decoratiunea din poze.

Trandafirasii se numesc de fapt Nishiki (Japanese Brocade sau Japanese Cabbage - mie imi arata mai mult a trandafiri decat a varza, dar nu am incercat modelul in varianta verde). A durat ceva pana am reusit sa-l fac pe primul, mi-a folosit foarte mult un filmulet gasit pe youtube, fara el nu m-as fi descurcat.
Instructiuni pentru Magic Rose( un model care seamana cu cel de la Nishiki) gasiti aici (poze), sau aici (flilmulet). Ambele modele sunt compuse din cate 6 module. Cele 6 module formeaza un cub, pe care trebuie sa-l desfaci cu rabdare si sa obtii rezultatul final.

Frunzulitele le-am facut inspirandu-ma de la fluturasul Adinei. Pentru lalele am folosit diagrama de pe care o gasiti aici.

Cu surplusul de origami am facut un mic aranjament floral.




0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe