13.20

Twinboat

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Twinboat este inca un model modular, al carui autor este Tomoko Fuse. Mi-am dorit sa-l incerc si eu de cand l-am vazut prima data, dar trebuie sa spun ca nu stiu daca il voi mai face prea curand...Asamblarea (30 de module, asamblate dupa principiul 5 cu 3) mi s-a parut putin cam grea, deoarece nu se foloseste lipici si modulele au tendinta sa se desfaca. Totusi, rezultatul final este unul dragut si stabil, iar cand l-am vazut finalizat parca am uitat cat m-am chinuit cu asamblarea ultimelor module. Daca vreti sa-l incercati, gasiti fotodiagrama aici, iar tutorialul aici.

Twinboat by Tomoko Fuse

Linking to: Thirty Handmade Days - Pity Party 48, Tidy Mom - I'm Lovin' It, Creative Jewish Mom-Craft Schooling Sunday.

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe