03.22

Sunflower

Diposting oleh Agus Sudrajat |

 Topiaria cu floarea soarelui - o combinatie de Electra (90 de module), cu Daphne Odora (40 de module) si o variatiune de Hana no Kusudama (32 de flori) pe care am incercat-o anul trecut in varianta mov cu mijloc galben (http://cridiana-origami.blogspot.ro/2011/08/galben-cu-mov.html - aici aveti un link catre tutorial). Va vine sa credeti ca este acelasi model? Mi se pare ca asa de mult schimba infatisarea unui model culorile! O floare este alcatuita din 4 module origami galbene si un modul maro quilling.

Am vazut pe forum o vaza cu floarea soarelui facuta de Andreea. si mi-am spus ca trebuie neaparat sa o incerc si eu. Cat despre spirala de frunze din jurul bilei, Ecaterina are o multime de topiaria cu trandafiri ce folosesc acest element.

Pe langa topiaria, am mai impaturit o bila mai mica - Electra din 30 de module si 12 flori galben cu maro.








0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe