21.16

Quilling - arta de a rula hartia

Diposting oleh Agus Sudrajat |


Arta quilling s-a raspandit pe blogurile de origami, si mai ales acum, de Martisor, a prins amploare. Am fost impresionata de micile bijuterii din hartie rulata de cand le-am vazut prima oara, acum cativa ani. Dar nu m-am incumetat sa incerc si eu, deoarece mi se parea foarte migalos si complicat.

In toamna trecuta, Lipo m-a invatat sa fac trandafirasi quilling si de atunci tot mi-am promis ca voi mai incerca si alte modele. In decembrie am dat de blogul lui Lorette, care are un post despre "Quilling sau arta de a rula hartia" plin de modele extraordinar de frumoase. Am reusit de-abia acum, de Martisor sa incerc si eu cateva combinatii, urmatoarele posturi vor fi cu rezultatele. 
Primele incercari:

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe