00.42

10 lucruri care ma bucura

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Inca o leapsa primita de la Ioana, care ma provoaca sa scriu despre 10 lucruri care ma bucura. Asadar, sa incepem:

1. Origami, quilling, kirigami. Dupa cum stiti, ma fascineaza tot ceea ce poate iesi dintr-o simpla bucata de hartie. Imi place sa stiu ca a iesit ceva frumos din mainile mele si ma cuprinde o stare de fericire cand vad ca am mai terminat un model.

2. Animalele, in special pisicile si cainii. Ador pisicile, imi place sa le aud cum torc multumite in bratele mele, dar imi plac si cainii (aceia micuti si inofensivi - cum ar fi catelul meu)...

3. Ploile de vara si aerul proaspat pe care il aduc. Imi aduc aminte de copilarie, cand stateam uneori in ploaie si ma jucam. Imi place sa aud picaturile de ploaie, imi dau o stare de liniste.

4. Fenomenele stranii. Imi place tot ceea ce tine de paranormal, in special fantomele, lucrurile inexplicabile.

5. Cartile. Imi place sa citesc, in special carti cu mistere, povesti de viata.

6. Deserturile. Imi plac la nebunie prajiturile, ciocolata, inghetata, cam tot ce e dulce...

7. Copiii. Imi plac copiii naivi, cuminti, care zambesc in fiecare moment si se bucura de orice lucru marunt din tot sufletul lor pur.

8. Viata la tara. Imi place sa ma plimb prin gradina, sa stau la soare si sa ascult trilurile pasarilor - singurele care "tulbura" linistea in care este cufundat satul.

9. Florile, in special trandafirii.

10. Fotografiile. Sunt cea mai buna modalitate de a-mi aminti de momentele frumoase pe care le-am trait si imi place sa ma uit din cand in cand la ele.

Leapsa merge mai departe catre Andreea si Paula!


P.S.: A venit vara si odata cu ea si vacanta! Asadar, asta inseamna ca voi avea mai mult timp pentru pliat si rulat hartie. Revin in curand cu noutati!

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe