09.00

Dream model

Diposting oleh Agus Sudrajat |

De cand am vazut modelul acesta pe forumul de origami (si asta a fost mai bine de un an inainte) tot am visat ca-l voi impaturi. Am tot cautat diagrama si pana la urma am gasit-o la Ecaterina Vasile. Am zis ca seamana foarte bine cu "Spring Kusudama" si se va potrivi de minune in acelasi aranjament. 
Am tot respectul pentru Mio Tsugawa dar un model mai nesuferit ca acesta la asamblat rar am mai intalnit. Modulele se lipesc intre ele pe o suprafata foarte mica fara siguranta unui "buzunar" si cand incerci sa dai forma sferica kusudamei se dezlipesc foarte usor. Dupa ce am impaturit acest model am zis ca nu se potriveste hartia pentru el deoarece e prea batoasa, asa ca i-am mai dat o sansa cu o hartie mai subtire dar din pacate un pic lucioasa. Cu acea hartie si la dimensiunea respectiva (cam mica ce-i drept) nici macar nu am reusit sa tin 10 module prinse unele de altele asa ca am aruncat cu parere de rau totul la gunoi. Probabil ca-i voi mai da o sansa la un moment dat (dar nu prea curand) deoarece imi place foarte mult rezulatul final.
Model: Kusudama Big Star
Autor: Mio Tsugawa



0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe