08.30

Sailing far far away

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Acum, cand vara e pe sfarsite (dupa calendar e chiar toamna :)), copiii se pregatesc de scoala si borcanele gospodinelor isi gasesc loc pe rafturile din camara eu inca mai visez la mare. Si uite asa a luat nastere aceasta kusudama in ton cu apa albastra si cu spuma valurilor.
Am primit aceasta hartie cadou de la Criss (face parte dintr-un set de hartie de origami cu niste imprimeuri minunate). Din pacate setul are 6 coli cu acelasi model si oricat le-as fi impartit imi era cam greu sa obtin 30 de bucati suficient de mari pentru a pune in valuare hartia. Tot analizand situatia mi-am verificat wish-list-ul si am gasit kusudama Josephine acolo. Aceasta kusudama are 20 de module de baza si 30 de module de legatura. E tocmai buna pentru colile lui Criss. Face parte din colectia "Flowered Pyramids" deci cu siguranta o sa o mai impaturesc si cu alte imprimeuri - atat pe ea cat si pe surorile ei (pe una din ele deja am impaturit-o in plina vara: http://cridiana-origami.blogspot.ro/2012/07/summer-day.html).

Model: Kusudama Josephine
Autor: Natalia Romanenko
Tutorial: http://kusudama.info/2012/04/josephine-tutorial/




0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe