Dupa cum spuneam in postarea precedenta, a venit si in Cluj expozitia de lansare ADOR (Asociatia De Origami din Romania), dupa ce a fost gazduita timp de o luna in Bucuresti.
Expozitia este realizata in colaborare cu magazinul Diverta, in Cluj fiind expusa la Diverta din centru (str. Universitatii nr. 1).
Orarul de vizitare e cel al magazinului, si anume:
Luni-Vineri: 09:00-21:00
Sambata: 10:00-19:00
Duminica: 10:00-14:00
Mai multe detalii gasiti aici: diverta.net


Vineri, sambata si duminica am aranjat modelele impreuna cu Criss (tot din Cluj) si Lipo (venita special pentru expozitie tocmai din apropiere de Bacau). Am mai primit ajutor de la Marci si Maci (Baia-Mare si Sebes).
Am avut parte si de ploaie dar si de curcubee (si la propriu dar si la figurat):


Photobucket

Au fost 3 zile pline, in care am cunoscut persoane extraordinare, am vorbit de origami cu alti pasionati, am vizitat magazine cu hartie si am facut schimb de experienta. Mai mult de atat, am avut onoarea sa vad pe viu minunatele creatii de origami pur facute de Horatiu, Elsix, Florin, Hannibal (mai ales cobra invizibila :P), Sareth, DianaDia, Criss.



De asemenea, am vazut pe viu si alte kusudame, de la mici (Ecaterina, Adina ...) la mari (Ania, Andrei ...) si alte minunate modele.



M-au impresionat miniaturile lui Criss (de la cei 1000 de cocori + 1 si aricii lui Eric Joisel pana la magarusul Eeyore):



Kusudamele Lazlo 8 ale lui Lipo si Morning Glory-urile cu colturile perfect imbinate:



Modelele golden venture specifice romanesti ale lui Marci (care au reprezentat Romania la expozitii in San Remo):



Rapiditatea cu care a reusit Maci sa faca un modul de Twisted Morning Glory vazand pentru prima oara aceasta kusudama si nestiind diagrama:



Alte modele (golden venture, vaze cu flori, jucarii):



Din pacate, am trimis invitatiile pentru vernisaj cam tarziu (cand am stiut exact ca vom putea avea vernisajul duminica) si nu a reusit sa ajunga prea multa lume. Dar a fost un cerc restrans, de prieteni si de origamisti. Am avut o surpriza placuta ca a participat la vernisaj o persoana care nu ma asteptam sa-si faca timp sa vina.
Dupa vernisaj, am facut un mic atelier, in care Maci ne-a invatat sa facem niste ornamente de kusudama.


Echipa din Cluj (am folosit si din pozele de la Criss si Lipo):




Alte detalii despre expozitie si mai multe poze gasiti si pe blogul lui Criss si al lui
Lipo.

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe