12.29

Ratatouille

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Model: Chief Rat
Autor: Cuong Hung Nguyen
Diagrama: Origami USA Collection 2008




Acum doi ani am dat peste o poza cu acest soricel gen Ratatouille. L-am vazut pe un site, si m-am atasat foarte tare de model, dar problema era ca nu exista diagrama, ci doar crease patternul. Asa ca m-am multumit numai cu admiratul si am sperat ca va apare candva si diagrama ca sa incerc si eu sa-l fac.
Ei bine, zilele acestea, Criss a descoperit diagrama in USA Convetion Book si a impaturit acest soricel in varianta bleo. Mai multe poze cu soricelul lui Criss gasiti pe forum. Ii sunt recunoscatoare pentru aceasta descoperire.

Aceasta este varianta mea. Din pacate, cu toate ca hartia pe care am folosit-o este speciala pentru origami, nu s-a potrivit prea bine la modelul acesta mai ales la reluarile impaturirilor a cativa pasi care mi-au dat ceva batai de cap.

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe