01.00

Coronita martisor

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Chiar daca am ramas fara coronita anterioara dintr-un motiv foarte simplu: nu am estimat cum trebuie inaltimea unui anumit patruped, asadar nu mi-am inchipuit ca daca se ridica in doua labe ajunge pana aproape de numele scris pe usa de la intrare si poate insfaca fara nici o problema 'martisorul' prins acolo ca sa-l pape, totusi nu am cedat nervos ci m-am ambitionat sa fac inca una, dar de data aceasta in stil quilling. Sincer, sunt mult mai incantata de aceasta.




Dintr-alte tari, de soare pline,
Pe unde-ati fost si voi straine,
Veniti, dragi pasari, inapoi
Veniti cu bine!
De frunze si de cantec goi,
Plang codrii cei lipsiti de voi.
In zarea cea de veci albastra
Nu v-a prins dragostea sihastra
De ceea ce-ati lasat? Nu v-a fost dor
De tara voastra?
N-ati plans vazand cum trece-n zbor
Spre miazanoapte nor de nor?
Voi ati cantat cu glas fierbinte
Naturii calde imnuri sfinte,
Ori doine dragi, cand v-ati adus
De noi aminte! 
       George Cosbuc - Vestitorii primaverii 


Sursa de inspiratie pentru barza: http://veronicascrap.blogspot.com/2012/02/martisoare.html

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe