01.00

Topiaria cu oriro

Diposting oleh Agus Sudrajat |

Si pentru ca tot uit sa pun apa la florile de prin casa, m-am gandit sa incerc ceva nou:


Am lucrat la acest model mai bine de doua saptamani si apoi l-am abandonat inainte sa-l montez, deoarece numai cand ma uitam la florile mov si bilele de oriro verzi mi se facea rau. Am zis ca nu voi mai face Morning Glory macar cateva luni bune dar nu promit sa ma tin de cuvant :D





Un Big Oriro (90 piese) e decorat cu flori de morning glory si trandafirasi quilling - 12 flori de Morning Glory cu 5 petale si 20 cu 6 petale si 32 de trandafirasi quilling.

Cele trei bile au dimensiuni variabile - cea mai mare e facuta din dreptunghiuri de 12 cm x 6 cm, mijlocia 10 cm x 5 cm si mezina din 8 cm x 4 cm.


Model: Oriro - 90 piese
Autor: Adina Paun
Diagrama: http://forum.origami-romania.ro/viewtopic.php?f=16&t=384

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe